Úgy jegyezze meg, hogy közben észre se veszi, úgy tanulja meg, hogy közben játszik, olyan élménye legyen, amire jó érzéssel gondol vissza és még felnőttként is emlékszik: így ismerje meg fővárosát minden diák! Korosztályra szabva az alsótól a gimnáziumig kidolgozott érdekes, interaktív feladatokon keresztül, akár múzeumok bevonásával, ami még több lehetőséget nyújt. A sokféle képességekkel rendelkező gyerekeink éljék meg a sikert, miközben felfedeznek egy fát, utcát vagy játszóteret. A felsőbb éveseknél is könnyedén a helyszínen épüljön be, hogy ki volt Anonymus, hol éltek a Pál utcai fiúk, Karinthy hol itta a kávéját, vagy miért van annyi szobra Szent Istvánnak? Ott helyben éljék át a történelmet, irodalmat és közben közösséget építenek, azaz barátságok erősödnek.

Budavári Palota gimnazistáknak - interaktívan

Megvalósult első interaktív városismereti programom székely gimnazistákkal. Volt többek közt szelfizés Galeottóval, elrejtett (és kinyomozott) kérdés egy „beépített” segítőnél, keresztrejtvény, fogalmazás, stb. És meglepően gyorsan jöttek messengeren a megoldások. Végezetül elállt a lélegzetem egy verstől, amely könnyedén, mégis méltón dicsérte a fővárost, pont a kultúra napján. Ajándék volt!